en enda dag kvar.

 En dag kvar till jullov!
shhiieet vad jag längtar och då ska man äntligen ha sovmorgon!
Fredagen kommer bli bäst, först skola tfrån nio till ungefär elva :)
Sen äta lunch på stan, vet inte riktigt med vilka än,
sen handla julklappar till flickorna mina!

Sen handbollsträning klockan fyra, sen hem och då
drar man till felicia där vi ska bada i hennes jacuzzi,rulla i snön
och ha ''tjejkväll'' mycket skratt kommer det att bli då!
Sen sova där och än så llänge är inget mer planerat för helgen,
¨förutom att jag ska ha pepparkakshustävling mot min kära syster :)

kyyyss,
hanna


Kommentarer
Postat av: Friiiida :D

Prellen hänger med på fredag dt går väl bra ? :D<3333

2009-12-17 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0