städning är tidsfördrivande!

hej bloggläsaren :)

Nu håller jag på att städa rummet, då vi ska få nya sängar! *ÄNTLIGEN*
Men tänk vad jag egentligen skulle kunna gjort nu istället! Det är
ju inte direkt någon som har klagat för att jag måste dammsuga och städa rummet
så just nu är det ett tidsfördriv...
Och eftersom vi ska få nya sängar måste vi såklart  dammsuga och moppa golvet....
 Inte så kul, det enda som
är bra/kul med det är väl att man ser att det vart renare efteråt :)
Men datorn och musiken räddar väl en från att uttråkas av städning!


kyyyss,
hanna♥






kyyyss,
hanna♥


Kommentarer
Postat av: sanna

tack för din anmälan sötan! :)

2009-12-28 @ 14:02:07
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: SannaNilsson.

söt blogg! :)

Följ o Kommentera gärna min blogg (:

K r a m

2009-12-28 @ 14:07:39
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: nelly

jag hatar att städa XP

men du har rätt dt ser fräshare ut sen :)<3

2009-12-28 @ 14:39:35
Postat av: JOHANNA SCHÜTTLER

jag läser din blogg ofta =D

2009-12-28 @ 17:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0