tjugoåttonde december.

hej bloggläsaren :)

Nu har jag varit på träning, då vi tränade med nittiotreorna och körde match ;)
Sen när jag kom hem tog jag en låång dusch och hårinpackning :) Då jag kände att mitt
hår behövde en inpackning!!

Nu blir det snart att äta och sen ska vi ha tvmys och antingen kolla på Brüno eller
Prison Break, får se senare :)
Blir nog något inlägg till innan ännu en dag av jullovet är över...

Någon som har sett den berömda filmen Brüno? Vad tyckte ni?
Och hur har erat jullov varit än så länge?


kyyyss,
hanna♥


Kommentarer
Postat av: JOHANNA SCHÜTTLER

mitt lov har varit toppen, jag har varken sätt någon av de filmerna hoppas du får en fortsatt trevlig kväll

// - jo HannA '

2009-12-28 @ 20:19:35
Postat av: nelly

vilka vann matchen? :P<3



2009-12-29 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0