tjugotredje december.

hej bloggläsaren :)

En dag kvar, bara en enda dag kvar till julafton. Och jag längtar faktist inte,
eller det klart att man vill öppna klapparna under granen. Men egentligen skulle jag vilja
att julafton är om någon vecka. För jag har inte längtat så mycket för tiden har gått så snabbt, och
när julafton börjar imorgon kommer den lika snabbt vara över! Och då är det ett helt år kvar att
sitta och vänta...Tills nästa kommer...

Menmen, idag måste jag tillbringa hela dagen på Tuna Park tror jag eftersom
jag knappt hra köpt någon julklapp än...
Sen ska det bakas och lagas julmat!

kyyyss,
hanna♥

 

p.s är ni klara med erat julklapps handel?

komentera!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahha söt kisse ;)

Svar: har inget kvar !!!

2009-12-23 @ 15:39:49
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0