femte januari.

hej bloggvärlden :)

Ingen uppdatering sen i fredags, eftersom jag har tillbringat helgen i Falun
och spelat Kopparcupen!

 Det gick väl ganska bra, vi harv varit där tre år i rad och varje år
har vi åkt uti A-semin.... Men en tredje plats och ett brons är ändå bra :D
Men nu är jag hemma igen ochnu ska jag försöka med mycket uppdatering!



Idag vaknade jag 12:10, och det var riktigt skönt att sova ut efter
myket träningsvärk, tidiga morgonar och mycket flumm utanför planen!
Idag blir det bara att ta det lugnt, och ingen träning för mig eftersom
 jag har haft ont i halsen i två dagar samtidigt som man har spelat
 sju matcher....!




kyyyss,
hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0