första dagen på nya året!

hej bloggen :)

Ja, som jag sa på förra inlägget, 2010 is here! Hoppas att du får ett grymt år :)
Nu på dagen som har gått väldigt snabbt har jag varken orkat eller hunnit skrivit något inlägg...
Då jag har packat, spelat Wii och kollat på Prison Break :)

Ja, imorgon bitti ska jag vara i Torshälla 06:45 -.- Då laget ska åka buss till Falun
där vi ska spela handbollscup!!
Så det blir nog en tidig kväll ikväll, då jag tror att det kommer vara flumm på bussen!!

Wish us luck?

kyyyss,
hanna♥


BILDER FRÅN 2009/2010 (NYÅRSAFTON!)









Kommentarer
Postat av: frida :)

Good Luck ! ;D<3<3<3<

2010-01-01 @ 20:16:55
Postat av: Hanna

häftiga, själv fick jag inga bra...

2010-01-02 @ 15:57:19
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0