alla heter Glenn i Göteborg!!

♥hej bloggvärlden :)


Just nu sitter jag på tåget påväg till Göteborg!
Jag och min syster ska vara där medans mamma jobbar där, så på torsdag far vi hemåt igen.
Men innan det ska vi shoppa, gå på Liseberg, njuta avsommarlovet och ha roligt!

Igår hade vi tjejkväll, med grillning, prat och bad och det var riktigt mysigt!



Dagens tips:

www.tv.blinkx.com   , En jättebra sida, där man kan se alla filmer i hela världen, tillocmed
dom som inte har kommit till Sverige än. Man kan också kolla på avsnitt av alla tv-program och
tvserier, men kvalitén är inte bra.... Men rekommenderas ändå!
Så nu ska jag  sätta på en film,några förslag??


kyyyss,
hanna♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv;

Håller med, det är sol här men typ 11grader varmt -.-, OCH BLÅST!



Hmm, jag gillar ju skräck filmer så kanske, Friday The 13th. ;D

2010-06-15 @ 11:21:44
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: Träning & hälsa - personliga tankar, erfarenheter och kunskaper

Sv: Okej, då förstår jag. Det var lite unikt :)



Tur att vädret var okej idag iaf om ni var på Liseberg :)

2010-06-15 @ 21:15:07
URL: http://traningohalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0