byebye

hej bloggläsaren :)

Nu sitter jag på tåget påväg hem.... Efter en till shoppingdag där en kjol  från MQ får följa med hem till min graderob.
Det har varit jätteroligt och underbart nere i göteborg men nu
är det dags att åka hem igen!
Igår var vi somsagt på Liseberg, och det var utan tvekan skitkul!!  Vi åkte massor olika karuseller, bl a
Balder som var läskig! En annan sak som var skitläskig var Spökhuset, öll nstan på att dö, läskigaste
jag varit med om! Men häftigt. Vi hann också med att äte sockervadd,glass, mat och gå runti alla sm
affärer. Jag bara älskar stmningen på Tivoli, alla är så glada och snälla, och jag älskar det!





kyyyss,
hanna♥

Kommentarer
Postat av: johanna

vad kul ni verkar ha haft det, vill också åka dit. (=

Jag har aldrig vart på liseberg

2010-06-18 @ 13:04:46
URL: http://bbaraajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0